Fuengirola

Hei og hopp her kommer det et skikkelig bildedryss fra dagene våre nede i Fuengirola – Malaga – Spania. For noen herlige dager vi har hatt! Sola har skint og været har vært med oss så og si hele tiden. Så det har vært utrolig deilig! 🙂

DAG 1: Reisedag, vi reiste relativt sent hjemmefra og var ikke nede på hotellet før nærmere halv 2 på natten… Vi fikk sett byen by Night og den er fin natt som dag! 🙂

DAG 2: Vi sto opp i ni tiden og hadde frokost rundt halv ti – ti. Det ble en god og land frokost før vi startet dagen med en gåtur, for å utforske byen. Vi gikk oppover langs stranda, et godt stykke før vi snudde og gikk tilbake igjen litt lengre inne i byen. Før lunsj kledde vi på oss bikinien og la oss på toppen ved bassenget og solsengene. Etter lunsj tok vi turen ned på stranda for litt filmer og bilder! 🙂

Utpå kvelden måtte vi teste ut bylivet og det var ikke mye liv der før klokka nærma seg halv 2.. Men gratis shot hvis du kjøpte drink så det måtte vi jo ha! 😛

DAG 3: I dag er ikke været helt med oss sola er tilstede men det er også litt yr i lufta. Vi bestemmer oss for å sjekke ut byen motsatt vei og går ned til en kjent bru og en kjent borg. Her får vi tatt en hel haug med bilder og en finfin utsikt utover byen. Etter at dette er gjort og lunsjen er spist tar vi turen til en klatrepark ikke så langt fra der vi bor. Et lite kvarter med taxi så er vi på plass i Adventura Amazonia. For en utfordring både for kropp og sjel. Her skulle høyden testes ut på alle nivå! :-O

DAG 4: Vi brukte store deler av denne dagen liggende rett ut på stranda. Sola skinte og vinden var som en deilig fønvind dere vi lå rett ut i solsteika! Etter å ha ligge 5 gode timer i sola gikk vi tilbake på hotellet for å stelle oss og gå ut for litt middag. Vi fikk også fiksa neglene våre! Veldig gøy med ordentlige negler altså! 😀

Utpå kvelden traff vi på noen lokale og de tok oss med ut på nattelivet på den spanske måten inne i sentrum, så gøy å se hvordan det er i forhold til hvordan vi har det! Ja det var MANGE spanske sanger… Så jeg likte meg bedre ute ved stranda der vi startet, men gøy å ha opplevd det også! 😀

Pannekake med Nutella og jordbær på måtte bare smakes på! Utrolig deilig, friskt og søtt i samme slengen! 😀

DAG 5: Hjemmreisen, vi ble hentet i buss relativt tidlig og fikk en skikkelig sightseeing på vei tilbake til flyplassen, utrolig mange fine plasser langs kysten!

Ja nei de kan ikke uttale eller skrive navnet mitt riktig i utlandet så får nesten bare leve med det..