Endelig vår i lufta

Heisann! Det er endelig lørdag! I dag har jeg gjort så utrolig mye! haha. Jeg starta dagen med å vaske og rydde hele kjelleren før jeg tok meg en kjøretur ned til Kristiansand for å levere noen varer som skulle vært levert før påske, men med så mye annet på tapetet og en syk Silje ble det ikke tid til det. Jeg møtte Silje i byen på Slottet og vi flytta varene først over i riktig bil før vi gikk oss en deilig tur i markens og endte opp på Drømmeplassen. Der ble det en utrolig lang og koselig lunsj sammen med Silje. Tiden gikk så fort at før vi viste ordet av det så var det bare en liten halvtime til de skulle stenge for dagen og det var på tide å bevege seg videre. 

Jeg har funnet frem et skikkelig vårlig antrekk og i dag var dagen her for å prøve det ut. Det var ikke for kaldt selv i markens uten sol, så nå er våren her og jeg håper den er kommet for å forbli! Jeg gleder meg som en liten unge til sol og sommer og ikke minst den fine våren hvor blomster og fugler våkner til livet på en helt spesiell og fantastisk måte! Åhh som jeg gleder meg! 😀 Dagen i dag har vært helt fantastisk fin, nå venter lasagne med salat og baguetter som tilbehør på meg! Jeg håper du får en finfin lørdagskveld og nyter den til det fulle! <3

 

4 kommentarer

Siste innlegg