Turnstevne

God morgen kjære du! Jeg har sovet leeeeenge i dag, haha det har tydeligvis vært en tøff uke med MYE på planen… Så i dag trengte jeg virkelig litt ekstra søvn. Jeg sov helt til halv 11, så nå har jeg just kommet meg opp, spist frokost og koser meg foran tv med en kopp te, føre jeg skal bevege meg videre. I dag er det gjennomgang av turnstevne program. Ja jeg har startet å trene 9-12 års partiet på turninga og jeg gleder meg til å bli kjent med alle disse fine og aktive barna. I dag har vi gjennomgang og det er en hel haug som skal være med så det blir utrolig bra! 🙂

Det å være trener har alltid vært en del av den personen jeg er og nå er jeg veldig glad for at jeg kan komme tilbake og gjøre det igjen. Når jeg bodde i Kristiansand var det ikke så lett å hoppe inn og skulle bli trener for et turnparti, jeg kan utrolig mye i teorien og svært lite i praksis så der nede trengtes det å kunne mer i praksisen også. Men her hjemme holder det å kunne i teorien, pluss at jeg har to gode gutter med på laget som kan alt sammen så de kan vise om jeg trenger hjelp til å vise fremgangsmåten. 

Håper du får en finfin søndag og bruker den godt til å slappe av og forberede neste uke! 🙂

4 kommentarer

Siste innlegg