Rumpeøkt

Hei og hopp kjære du! I dag startet jeg dagen med den beinharde økta av en rumpeøkt, dette var første gang jeg gjorde den og var veldig spent på om jeg fikk til øvelsene og om jeg klarte å gjøre de riktig. Jeg fikk øvelsene til og når jeg skrev ned økta tenkte jeg “jaja men dette kommer jo til å gå fint” Men seriøst er du klar over hvor tungt det er eller? Helt sykt faktisk hvor overrasket man kan bli over hvor tungt det er. Nå er så og si alle øvelsene nye for meg og jeg har jo nesten ikke trent rumpa i det hele tatt. Men det skal det bli en endring på nå! Rumpa henger og vi vil ha den litt opp og mer spretten! haha dør av meg selv når jeg sier det, men ja faktisk så er det fakta! 😛

 

Jeg har dessverre ingen bilder av hvordan hver øvelse skal gjøres da jeg gjorde denne økta for første gang i dag tidlig og ikke hadde med meg noen, men om det er et ønske med bilder til hver øvelse kan jeg fikse dette i løpet av uka, gi meg gjerne en tilbakemelding om du ønsker bilder/video av øvelsene! 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg