Jobb etter jobben

God morgen! I dag har jeg faktisk sovet ut og ingen planer om trening før jobb, rett og slett fordi jeg har en time med dødtid mellom Turnjobbene mine i kveld så i dag blir det nok litt hopping i hallen istedenfor. Og ikke minst styrke og balanse øvelse. Så det blir bra! I dag er det som sagt jobb på som trener på turning som står på tapetet etter barnehagejobber. Jeg gleder meg til å se alle disse flotte ungdommene igjen og trene mer sammen med de. Jeg har fått tildelt 30 minutter på hver av partiene til å kjøre gjennom stevneprogram og øve inn elementene som er vanskelige i forhold til programmet. Det er nemlig sånn at på hvert stevneprogram så velger de seg ut noen litt vanskeligere øvelser som må jobbes med, dette gjør programmet mer spennende og krevende, og ikke minst at barna og ungdommene får noe å strekke seg etter så det syntes jeg er veldig bra!

Så nå skal jeg kose meg her hjemme med en kopp te før jeg gjør meg klar for å reise på jobb og litt mer jobb etter jobben 😛 hehe En finfin dag blir det i hvertfall og det håper jeg du også får! 😀

2 kommentarer

Siste innlegg