Verdens beste

God morgen! I dag er det torsdag og det er bare en dag igjen til helg! Jeg gleder meg! Denne uka har gått overraskende fort og i dag er jeg klar for en ny treningsøkt på Flex etter jobb også blir det kanskje litt kakebaking etterpå det så den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. Det kommer nok en kakeoppskrift i løpet av kvelden eller morgentidlig så gled deg! 😀 Jeg skal bake kake fordi pappa har bursdag i dag og det må jo selvfølgelig feires med kake og god middag. Vi skal feire i morgen da alle er hjemme men forberedelsene starter i dag! og ikke minst så må jeg ut på handletur og finne en passende gave da! 🙂 Har heldigvis en plan på hva jeg skal gi så det går nok veldig fint!! 🙂 

Ja i dag har verdens snilleste, godeste og mest hjelpsomme pappa bursdag så det må feires med et skikkelig kalas 😛 hehe det ble et skikkelig vinter bilde av oss da jeg ikke kan finne et eneste annet bilde av oss, dette tror jeg neste jeg må gjøre noe med! 😛 Gratulerer med dagen til verdens beste pappa! 😀

Håper du får en finfin dag! 😀

4 kommentarer

Siste innlegg