Conquer

Reklame | Conquer

Innlegg i samarbeid med Conquer.

Heisann! for ikke så alt for lenge siden bladde jeg meg nedover på instagram og der poppet det opp en annonse som jeg har tenkt masse på i det siste og vurdert opp og ned og i mente, og etter litt tenking fant jeg ut at denne søker jeg på. Jeg valgte å sende inn en søknad og ikke lenge etterpå hadde jeg en herlig melding i eposten min som jeg ble utrolig glad for. Jeg har inngått et samarbeid med Conquer og foreløpig så er jeg veldig fornøyd med de produktene jeg har fått i posten. Og ja du tenker sikkert “hva søren er det for noe?” Nå skal jeg fortelle deg:

Conquer er et nytt merke på treningstøy, tøyet blir designet i Norge og produsert i Europa. Dette er klær som har en lett, pustende og holdbar tekstil av ypperlig kvalitet og gir god bevegelsesfrihet, den sitter i tillegg der du ønsker, spesielt shortsen, som ikke glir opp på samme måte som enkelte andre kan gjøre. Det er ingen grafikk som henger på utsiden av stoffet, dette er printet inn og ikke satt på tøyet gjennom sublimasjonstrykkmetoden. Det tørker fort og de gir 1 års garanti på alt av tøyet fra Conquer. 

Dette er nok blitt min nye favoritt denne våren! Åhh som jeg gleder meg til å kunne bruke den ute i sola! 😀 

Gå inn HER
Du får 25% rabatt om du bruker koden “SILJESTIFOSS”

Følg meg på Instagram                 Følg meg på Facebook

4 kommentarer

Siste innlegg