Fredag den 13 :-O

God morgen kjære deg! 😀 I dag er det fredag og det er ikke hvilken som helst fredag, for det er nemlig fredag den 13. i dag!! Hvordan skal dette gå? haha jeg håper det blir en super fredag selv om det er fredag den 13. for jeg har lova å lage middag i dag så vi krysser fingrene for at ingenting går galt! 😛 I dag har jeg startet dagen ganske så perfekt her i stolen med en fantastisk utsikt. bare se på det her, helt fantastisk

Nå skal jeg snart komme meg opp av stolen og inn i bilen for en siste dag på jobb føre det er helg. Jeg skal kose meg med barna på jobb i dag og siden sola allerede skinner så blir det nok lek og aktiviteter ute i dag! 😀 

Jeg ønsker deg en fantastisk fin fredag og håper den blir helt super! 😀 Har du noen planer for dagen eller helga? 🙂

8 kommentarer

Siste innlegg