Biff med salat og pomesfrites

Hei og hopp, det er fredag kveld og her er middagen akkurat fortært, haha, men i dag har jeg laga deler av middagen, vi fordelte den ganske fint mellom oss alle sammen egentlig. Jeg tok ansvar for salaten mens mamma fiksa biffen. Så tenkte jeg skulle friste dere med en deilig sen middagsoppskrift på skikkelig helgemiddag. 

Du trenger (til 6 voksne):
♥ Biff, du velger selv hvor mye du trenger av dette.
♥  2x Pomesfrites poser 
♥  1pk Ruccola salat
♥  1/2 Rødløk
♥  2x Avokado
♥  Olivenolje
♥  2pk Bearnaise saus

Slik gjør du:
♥ Start med å steke biffen, her står fremgangsmåten på emballasjen.
♥ Putt pomesfritesen inn i ovnen på anvist antall grader, følg bruksanvisning på pakka.
♥  Putt ruccola salaten i en bolle, kutt opp avokado i terninger og rødløk i småbiter, bland, hell på olje og bland igjen.
♥  Lag saus som anvist på posen.

Håper det smaker! 😀 

Jeg skulle jo egentlig dele denne ostekake oppskriften men kaka er ikke helt ferdig enda så tror oppskriften får vente til i morgen så dere får se det helt ferdige resultatet! 🙂 Gøy å ha det 100% på stell når en først skal vise frem så dere får bare holde dere tålmodige og vente til i morgen med oppskriften! 🙂

Håper du får en finfin fredagskveld! 🙂 Her skal pappa feires med gode venner og familie.
 

Følg meg på Facebook               Følg meg på Instagram

#Mat #oppskrift #biff #middag #fredagsmiddag #kosemat 

4 kommentarer

Siste innlegg