Roadtrip

Hei og hopp! Det er lørdag og i dag står det litt av hvert på planen, jeg skal snart kle meg ferdig og ta med meg bilen på en kjøretur nedover til sørlandet,haha må liksom ha meg en tur hver eneste helg for tiden. Jeg bor jo hjemme og syntes det er godt med et lite avbrekk når helga kommer, pluss at det er en god mulighet til å treffe litt venner og kjente, utenom de jeg ser i uka 🙂 

I dag blir det en liten tur på IKEA ihvertfall, skulle i utgangspunktet bare ha noen ting til jobb, men det gikk jo ikke mange minuttene føre mamma også skulle ha ting på IKEA så det ble en liten handleliste på meg, men det gjør jo ingenting. Nå er det lenge siden jeg har vært på IKEA så blir gøy med en tur innom igjen og det beste av alt er at jeg skal ha med meg ei venninne så det blir koselig! 😀 Utover kvelden er ikke planen helt lagt enda så vi får bare se hva som skjer etterhvert. Uansett så blir det en fin dag sammen med gode venner! <3

Ønsker deg en finfin lørdag! 😀

 

2 kommentarer

Siste innlegg