Ukas planer

God mandag morgen! I dag er det en ny uke og nye muligheter! Jeg brukte kvelden i går til å forberede meg på denne uka for her er det utrolig mye som skjer, i dag skal vi ha diverse møter på jobb og være litt sammen med barna også føre dagen er omme. Etter jobb blir det en etterlengtet treningsøkt sammen med Miriam, da får vi vel lura inn litt venninne snakk også for denne jenta har jeg ikke sett på evigheter! 😛 

I morgen skal jeg først opp å bytte bil da bilen min skal en liten tur på EU kontroll også skal jeg ha foreldresamtaler hele dagen så det blir utrolig spennende og sikkert veldig koselig! Jeg gleder meg masse til å bli enda litt bedre kjent med foreldrene til barna så det blir en spennende dag. Etter jobb blir det trening og møte en kompis så det blir bra! 🙂

På onsdag er det tidligvakt og en kort dag på jobb føre jeg skal rekke trening i hulrommet mellom jobb og mer jobb, etter trening men før jobb blir det et par visninger så det blir utrolig spennende. De ser veldig bra ut så gleder meg til å se de i virkeligheten også. Når visningene er unnagjort er det rett tilbake på jobb igjen for et lite møte med ledergruppa.

På torsdag ser det foreløpig ut som en relativt rolig dag, da er det kun jobb og trening som står på tapetet, men mye kan skje innen den tid så vi får se hvordan dette går! hehe. Gøy når det skjer litt i løpet av uka da! 🙂 Fredag får jeg ta som den kommer det er starten på helga så den får vi finne ut av senere! 🙂 

Jeg ønsker deg en finfin mandag fylt med masse latter! 😀

2 kommentarer

Siste innlegg