Hvem er Knut og Bjarne?

Heisann! Jeg må bare beklade den lille aktiviteten min denne helga og starten på uka, i går var jeg som sagt helt dau og i dag har dagen gått i ett, fra det ene til det andre osv så nå har jeg endelig landa i senga mi og er klar for litt blogging. Jeg starta dagen min med å levere fra meg min elskede Knut, han måtte nemlig opp på en liten service og EU kontroll, ja nå skjønner du kanskje at Knut er bilen min og ikke en kjæreste 😛 hehe, men jeg leverte Knut og fikk låne med meg en Polo med automatgir… Helt greit skulle ikke kjøre lange stykke med den så det gikk passelig fint, jeg kom meg fram og tilbake til jobb og det er det viktigste, men må si manuell er mye bedre å kjøre 😛 #sær.. På jobb startet jeg dagen med foreldresamtaler og en liten tur innom avdelingen for litt bleieskift føre det var nye samtaler som sto for tur. Etter en dag fylt med samtaler var det godt å kunne ringe ei venninne og ta hun med seg ut på gåtur etter at jeg hadde vært oppe å henta Knut igjen. 

Knut var selvfølgelig ikke ferdig med service og EU-kontroll, han hadde en bremseskive som var sliten så da er det bare å få bestilt ny time til han igjen i morgen, siden de ikke kunne fikse det med en gang… Jeg plukka Miriam opp på tilbakeveien og vi satte bilen på Flex, jeg løp kjapt inn å skifta på meg no treningstøy og var klar for en gåtur i naturen, vi tok like gjerne med oss Bjarne. Bjarne ble veldig glad og logret veldig med halen så det var koselig! hehe. Siden vi allikavel skulle på tur så kunne vi lufte han også litt så det var gøy både for han (håper jeg) og oss 😛 Etter en god times tur var han fornøyd og klar for å kose seg inne igjen. Miriam ble med meg for å trene litt styrke i armene føre vi tok turen hjem. I dag har jeg økt enda litt mer på vektene og jeg kjenner allerede nå at armene begynner å bli støle så ser for meg en rimelig støl og fin dag i morgen! 😛 

Etter litt mat og en dusj var jeg klar for litt sosialt sammen med Miriam så det var koselig. Vi ble sittende å snakke og se en film.

Nå er jeg klar for senga, jeg håper du får en finfin kveld/ god nattssøvn når den tid kommer 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg