Is i magen

God morgen! I går hadde jeg som sagt en ganske så hektisk dag, men jeg er jo på jakt etter leilighet om dagen og har vært på en del visninger. Det dukker jo støtt og stadig opp nye leiligheter som blir solgt og de er jo både i forskjellige størrelse og ikke minst planløsning. I går var jeg å kikka på to stykker og de var veldig fine begge to, men på den første så ble det helt feil med beliggenhet og nærområdet rundt, er liksom ikke alle plasser en føler at “åh her kan jeg bli boende” Jeg går ofte etter denne følelsen og får jeg ikke den når vi parkerer på utsiden og går inn i leiligheten så er det mest sannsynlig at dette ikke er riktige plassen og at du må ha is i magen en liten stund til, for den perfekte leiligheten vil komme, det er jeg helt sikker på. Den andre leiligheten vi var å kikka på var også fin, men jeg følte ikke jeg kunne bo der heller. 

Det å finne en plass og bo er ikke bare bare, det skal være en plass du virkelig kan se for deg at du vil komme til å trives og dette er jo ikke en plass du kan flytte ut av med det første, har du kjøpt en leilighet kan du ikke pakke sammen etter 3 mnd og “si opp” leiligheten, du er bundet til den på en helt annen måte og det er jo det som er så fint når du virkelig finner en du liker og tenker at du kommer til å trives i. I går ettermiddag fant jeg enda en som jeg virkelig har forelska meg i, men det er jo bare gjennom bilder og ikke sett i virkeligheten enda så jeg håper jeg får til en visning i morgen. Så får vi se hvordan dette går. Det er viktig med is i magen og ikke forhaste seg helt enda, jeg har ikke noen hast i den forstand, men gleder meg til å komme meg ut herfra så litt utålmodig er jeg jo 😛

Jeg ønsker deg en finfin dag! 😀

2 kommentarer

Siste innlegg