Hoppende glad

Reklame | Conquer

Hei og hopp! I dag når jeg kom hjem fra jobb lå det en pakke i posten til meg, jeg hoppa opp og ned av glede og klarte ikke vente med å åpne den til jeg hadde gått ned bakken igjen. Innen jeg hadde nådd utgangsdøra var innholdet i pakka ute og alt av papir og plast lå utover gulvet i gangen, og jeg hadde det nye klesplagget på meg. Jeg har venta i flere uker på denne genseren og endelig var den tilbake på lager og jeg kunne bestille den hjem i postkassa. Ja genseren er selvfølgelig ROSA!! 😀 <3

Jeg er overlykkelig og bor i genseren i kveld! Gjett om den skal bli brukt til det fulle! 😀

Du får tak i jakka/genseren på conquer.no og frem til i morgen er den på tilbud til 550kr. Vil absolutt anbefale den! jeg er superfornøyd, en jakke som kommer til å bli godt brukt i ukene og månedene som kommer! 😀 Du får den selvfølgelig i andre farger enn rosa om du måtte ønske det! 🙂

 

 

4 kommentarer

Siste innlegg