Du står alltid likt du..

God morgen! I dag er det fredag og det er en utrolig deilig dag og følelse. Det er endelig helg, bare noen timer igjen på jobb så kan en lande i sofaen med beina høyt og bare slappe helt av. Jeg har funnet frem et lite bildedryss fra ukene som har gått. Og før du sier noe så er svaret, ja jeg vet jeg står ca. likt på så og si alle bildene, det er liksom blitt min greie. Klarer ikke å komme vekk ifra det så denne måten kommer jeg nok alltid til å stå på når jeg tar bilder av meg selv 😛 

I dag skal jeg først noen timer på jobb og det gleder jeg meg masse til. Barna er herlige og jeg gleder meg til mange gode klemmer! 😀 I ettermiddag skal jeg på en visning så det blir spennende å se hvordan dette rekkehuset ser ut. Jeg har høye forventninger 😛 haha neida men jeg gleder meg masse til å se og kjenne på følelsen når jeg kommer inn i huset. Ellers så blir det enten trening eller en tur ut på byen, vi får se litt hva det ender opp med 🙂 Men heller nok mer mot en treningsøkt fremfor ut på byen. 😛 

Jeg ønsker deg en finfin fredag og håper den blir bra! 😀

 

Følg meg på instagram HER og på facebook HER
 

4 kommentarer

Siste innlegg