15 things to do everyday

God morgen! I dag våknet jeg tidlig helt av meg selv og her skinner sola så i dag blir det vask av bil både innvendig og utvendig. Den trenger virkelig en skikkelig vask nå og siden sola skinner så er det jo ikke noe bedre tidspunkt å gjøre det på enn nå! 🙂 Jeg har funnet frem 15 ting du burde gjøre hver eneste dag. Så her kommer det en finfin liste! 🙂

No. 1 – Slå av mobilen/ legg den vekk minst 30 minutter hver dag –  kjenn hvor deilig det er å ikke måtte være avhengig av den eller andre, det å kunne nyte dagen og gjøre som du selv vil! 🙂

No. 2 – Få mer søvn – Åhh dette punktet er ikke jeg bestandig så god på, men de dagene jeg faktisk klarer det så våkner jeg opp ekstra uthvilt og føler meg nesten som et barn igjen.

 

No. 3 – Drikk mer vann – Vann er egentlig knallgodt om du får noen isbiter i det og av og til hender det jeg putter en sitron eller andre ting nedi slik at det blir litt smak på vannet. mm nydelig! 

No. 4 – Fjern ALL sminke FØR du går til sengs, ikke sluntre unna hudpleierutinen – Denne er utrolig viktig, du føler deg mer hel når du våkner neste dag om gårsdagens sminke er fjernet før du legger deg, fremfor å våkne opp med sammenklistra øyne og masse sminke på halv tolv, for du MÅ faktisk fjerne den når du våkner allikavel..

No. 5 – Tren og tøy ut – Dette er et punkt jeg kan bli enda bedre på, jeg trener en del men ikke hver dag og det er jo igrunnen utrolig deilig når en har hatt seg en treningsøkt. 

No. 6 – Kalender og loggføring – Vær flink til å skrive ned hva du har av planer og loggfør trening og andre viktige oppgaver.

 

No. 7 – Gjør minst en produktiv ting hver dag – Her kan man gjøre mye forskjellig, men alltid deilig når en har gjort noe produktivt i løpet av dagen.

No. 8 – Bruk tid på å gjøre noe som gjør deg glad – Viktig å bruke tid på seg selv og gjøre noe som gjør at du blir glad ikke bare alle andre.

No. 9 – Unngå drama – Behøver jeg si mer? Dette er en av de punktene jeg virkelig prøver å leve etter hver eneste dag.

No. 10 – Sett daglige mål – Bestem deg for hva ditt mål for dagen er

No. 11 – Ha en To-do list – Lista mi henger i luft, denne skal ned på papir i løpet av helga håper jeg! 

No. 12. – Jobb hardt på jobb/skolen, hvil i pausene – Viktig å ta seg pauser og ikke slite seg helt ut også! Finn den perfekte balansen.

No. 13 – Daglig meditasjon – Bruk tid på deg selv og finn roen i løpet av dagen.

No. 14 – Uttrykk mer takknemlighet – Vis mer gode følelser 

No. 15 – Spis mer god mat – Hallo denne sier seg åpenlyst selv! 

Jeg ønsker deg en superfin lørdag og håper dagen blir bra! 😀

 

2 kommentarer

Siste innlegg