Kragerøtur

Hei og hopp fine folk! I dag har jeg utnyttet sola til det fulle! Jeg startet jo dagen ganske så tidlig i dag og fant tidlig ut at den store gule sola på himmelen varmet veldig godt på verandaen her hjemme så da var det bare å løpe ned i kjelleren og finne frem madrass og tepper og legge seg godt tilrette ute med bikinien på. Her ble jeg liggende i to gode timer før jeg fikk meg en dusj og reiste nedover til Kragerø på dagstur. I Kragerø skinte sola og Marita og jeg fikk oss en fin handletur i gågatene der med litt lunsj og ikke minst årets første isbaris! 😀

Det tar sin tid å laste opp bildene så dere skal få et skikkelig bildedryss fra dagen i morgen tidlig! 😀 Nå skal jeg få rydda alle sommerklærne mine på plass i skapet og få laga litt middag! Det skal bli deilig. Ønsker deg en finfin lørdagskveld 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg