Puste lettet ut

Hei og hopp! Dagen i dag har vært utrolig hektisk og veldig spennende på mange områder. Jeg la meg utrolig tidlig i går i håp om å få en god nattesøvn, men neida hvem var det vel ikke som våknet 04.30 og kikka på klokka, joda det var meg. Så snakka “sint” til meg selv og sa jeg måtte sove videre og etter mye om og men så sovnet jeg godt til rett føre alarmen ringte halv sju i dag.. typisk.. Jeg kom meg omsider opp av senga og laga igrunnen dårlig tid for meg selv, men rakk å koke kaffe og tevann før jeg skulle starte med foreldresamtaler. Dagen i dag har gått med til x antall foreldresamtaler, noe som jeg kjenner på kroppen at er utrolig krevende og veldig spennende. Tenk å få snakke om foreldrenes barn i hele 45 minutter a. Helt fantastisk, jeg kan få lov til å fortelle nøyaktig hva jeg selv vil og hvordan jeg opplever deres barn. Veldig deilig å få den tiden med foreldrene, men også veldig krevende og tung for hode når man har mange slike samtaler i løpet av en dag.

På toppen av dette har jeg jo nå venta i flere dager på at det skulle være fellesvisning på en leilighet som jeg har vært veldig interessert i og spent på hva som kom til å skje på den fronten også så i dag halv 10 tikket første melding fra megler inn og det sto jo ikke akkurat det jeg skulle ønske på den, men det gav meg en deilig avslutning på denne spent heten og uroen som har vært inni meg de siste dagene så jeg håper at jeg til kvelden får en god nattesøvn uten mange oppvåkninger og tidlige morgninger i natt og i morgen! 🙂 Leiligheten gikk langt over prisforlangende og jeg konkluderte enkelt og greit med at kjøperne var noen folk fra Oslo som hadde solgt en leilighet der inne og hadde masse å bruke på en her hjemme 😛 hehe 

 

Jeg gleder meg til en normal og fin arbeidsdag med barna i morgen! gjett om jeg gleder meg til å leke meg gjennom dagen med de! 😀

4 kommentarer

Siste innlegg