Nytt utseende

Uææ etter evigheter med samme utseende på bloggen min har jeg endelig gjort den drastiske endringen med ikke bare å endre bilde men å faktisk endre på hele utseende på bloggen. Jeg håper du som leser blir fornøyd, jeg er litt usikker på om dette nye utseende passer meg perfekt, men tenker å prøve i en ukes tid og se hvordan jeg liker det. Er foreløpig ikke helt komfortabel med at forsidebildet mitt blir liggende og jeg blar teksten over men det kan man jo venne seg til! Så er det neste spørsmålet om dere syntes det er for mye rosa nå, ble det litt i det meste laget med rosa tekst i innleggene, denne kan endres. Jeg er jo over gjennomsnittet glad i rosa, men det skal jo være behagelig å lese på bloggen også! 🙂

Kanskje jeg endrer bakgrunnsfargen, vi får se! Så håper jeg du gir beskjed om du misliker det nye utseendet! 🙂

Ønsker deg en fin tirsdagskveld videre 🙂

7 kommentarer

Siste innlegg