Papirform eller digitalt

Hei og hopp! Her sitter jeg i sofaen og lurer på hva jeg skal velge, skal man velge å ha det i papirform eller digitalt? Det er jo utrolig mye man kan velge å ha enten i papirform eller digitalt. Det som er i tankene mine i dag er rett og slett denne kalenderen som jeg bærer med meg over alt og som alle rister på hode av meg for. Alle andre har jo alt på nettet i en digital kalender, men jeg har liksom vært så utrolig glad i den boka mi da som jeg bærer med meg rundt overalt. Ja nettopp en bok i A5 format er med meg uansett hvor jeg går og hva jeg gjør, og hvis den ikke er med meg så kan jeg svært sjeldent svare for hva som skjer de kommende dagene eller ukene… Så nå har jeg gått grundig inn i tenkeboksen og vurdert hva som er best. 

Etter mye om og men er jeg endelig kommet frem til at jeg vil prøve ut å ha alt tilgjengelig på mobilen, må jo si det er utrolig enkelt og greit å bare bruke telefonen. Nå har jeg til og med skjønt hvordan jeg skal koble alle ting opp imot hverandre sånn at jeg får alt inn i den samme kalenderen min. Ja jeg får til og med vaktene på jobb inn i kalenderen ved to små klikk, helt fantastisk spør du meg! 😀 Hehe nesten overlykkelig over at det gjorde seg selv, for det er ihvertfall pyton og måtte endre vakter konstant på mobilen..

Hva bruker du? Har du kalenderen digitalt eller i papirform? 🙂

1 kommentar

Siste innlegg