Bilder fra gårsdagens eventyr

God morgen! I går var meg og Marita ute på eventyr med bilen og som jeg skrev i går så håpet jeg jo at det skulle være en is i enden av eventyret og gjett hva som gjømte seg i enden, det var selvfølgelig en isbar så jeg fikk dagens is! 😛 hehe, utrolig viktig å få i seg litt is om dagen! 😀 Sola skinner og jeg har lært at når sola er fremme kan vi spise is, selv om det solregner, blåser surt eller er helt vindstille så er det lov med en is i hånda. I går ble isen spist i Valle, og når jeg skriver Valle så snakker jeg om Valle i Bamble kommune, helt nede ved vannkanten, helt nydelig! 😀

På tilbaketuren stoppe vi opp på Rognstranda for noen bilder fra dagen! 

  

Dagen i går ble veldig bra, på kvelden fikk jeg fint besøk av ei etterlengtet venninne så det var utrolig koselig! Nå står turn på programmet, vi skal lære oss turnstevneprogram i dag så det blir nok veldig bra! Klar for noen timer i turnhallen for å si det sånn! 😀 Ønsker deg en superfin søndag! 😀

4 kommentarer

Siste innlegg