30. April

Hei og hopp kjære deg! Det er mandag og i dag er det den siste dagen av april måned.. I morgen er det 1. Mai, helt vilt hvor fort tiden går! Enda en måned er forbi og vi er inne i den siste vårmåneden. Sola skinner og gir oss massevis av fint vær, og det er helt nydelig! Siden det er 1. Mai i morgen så betyr det fri for min del og for en del andre, så i kveld skal jeg samle sammen gjengen og kose meg sammen med de. En tur ut på byen må nok til i dag skal dere se! Men aller først skal jeg ha tidligvakt på jobb og kose meg med barna føre det er trening og tilbake på møte i ettermiddag. 

I går ettermiddag tvang jeg jentene ut sammen med meg så de kunne ta noen bilder av meg. Det ble en hel haug som vanlig 795 bilder skal jeg si deg… Noen er veldig ivrige trykkere på bildeknappen, hver bevegelse må dokumenteres, haha! Men ja jeg har et godt knippe bilder fra gårsdagen som dere skal få se mere til i løpet av uka! 🙂

 

Følg meg på Facebook HER                 Følg meg på Instagram HER

3 kommentarer

Siste innlegg