Utsikten

Heisann! Her om dagen måtte jeg bare nødt til å ha meg en ny tur opp til utsikten. Så utrolig deilig å komme seg ut i naturen og nyte den friske lufta helt alene. Jeg savner tid for meg selv innimellom da kan det være utrolig deilig å komme seg ut, litt deilig musikk i ørene og bare nyte den flotte naturen rundt meg. Denne dagen var det ikke sol og knallvær sånn som det var sist gang, men naturen og utsikten er like fin uansett vær! 😀

På veien ned igjen måtte jeg bare bortom i dammen og se om det lå noen frosker der, og jada jeg fikk kapt en hel del øyne på meg…

En herlig gåtur i finfin natur 😀 Jeg håper det kan bli mange flere av disse i løpet av månedene som kommer! Det er en kort og fin tur, etterhvert kan jeg kanskje begynne å jogge/løpe hele rundturen 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg