Den starten…

Hei og hopp finnige! Da var vi kommet oss frem til torsdag og takk og lov for at det endelig er torsdag og at det kun er 1 dag igjen. Gjett om jeg gleder meg og ser frem til helg nå! Den kan nesten ikke komme fort nok… I dag startet jeg dagen utrolig tidlig.. Alarmen gikk 05.45 og det var bare å komme seg opp av senga med en gang.. ute høljer det ned og det frista overhode ikke å skulle stå opp.. Men jeg kom meg opp av senga, fikk på meg klær, sminke og i meg litt mat og drikke føre det var på tide å kjøre Knut opp på “sykehuset”. I dag skal Knut få ny bremseskive og bremseklosser så da håper jeg han er EU godkjent i ettermiddag! 

 

Når jeg leverte Knut og fikk leiebil så for det første så forteller ikke mannen meg hvor leiebilen står og siden det høljer ned ute så er jeg ikke veldig gira på å leite hele bilparken rundt etter leiebil, ikke vet jeg farge på den eller noen ting, kun et bil nr. og at det er en polo. En hyggelig mann hjelper meg med å finne riktig bil og ide jeg får satt meg inn og skrur på tenningen kommer dette opp…

Altså er det mulig? jeg blir helt imponert over hvordan folk får det til… Det er greit at tanken ikke er full og at jeg må fylle selv om jeg skal kjøre hele telemark rundt, men jeg skal faktisk kun fra bilbutikken og til jobb og tilbake i ettermiddag.. Nå skal det sies at jeg fint får det til på de få km som er igjen men hallo… Jeg er imponert over hvordan man får det til altså…

Nå sitter jeg her på jobb og blomstrer 2t før jeg egentlig skal starte på jobb siden bilen måtte leveres så utrolig tidlig.. Men satser på at selve jobbdagen blir bra når jeg kommer igang etterhvert! 🙂 Så ønsker jeg deg en finfin dag fylt med masse glede og ikke minst energi! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg