Dette skal jeg gjøre i Mai

Nå er vi jo kommet inn i mai måned og det er den siste vårmåneden før det går over til sommer. Denne måneden er jo på en måte starten på sommeren og vi får gode og varme temperaturer. Mai er en måned fylt med helligdager og fri for veldig mange, jeg tror ikke vi har en eneste uke i mai som er hel fra mandag til fredag, alltid en eller flere fridager. Men det er mye å glede seg til å se frem til denne måneden 😀

Om ikke mange dagene så er det faktisk den 17. Mai og det skal i år feires her hjemme sammen med venner og familie 😀

Bunadsbildet er fra 2016 da jeg var hjemme. 

 

Sunne og gode frukter på tallerkenen, for en herlig tid vi går inn i! 😀

Lange fine soldager med venner og familie, grilling i hagen

Verdens beste Julie kommer hjem i slutten av mai og gjett om vi skal få til noen herlige toppturer! Denne jenta har jeg ikke sett siden jul og jeg gleder meg masse til å se henne igjen! <3

I midten av Mai skal jeg ha meg en tur til Oslo på besøk til gode venninner og feire bursdag til to herlige personen i gjengen fra videregående så det gjelder jeg meg masse til! 😀

Denne måneden blir nok utrolig bra! Jeg gleder meg masse til å fylle denne måneden med sommer, sol, venner og familie! 😀

Har du noen planer for Mai måned? 🙂

4 kommentarer

Siste innlegg