Filmmaraton

God morgen! Det er mandag og en ny uke og ikke minst en ny dag! I dag håper jeg at jeg får til en treningsøkt som gir meg masse energi til resten av dagen! 😀 I går ble det en skikkelig inne dag på sofaen med film. Jeg starta med å se diverse serier som jeg endelig har fått henta hjem og når de var ferdig sett gikk jeg over på Bring it on filmene og som sagt satt jeg hele ettermiddagen så da rakk jeg å se noen av de… 

♥ Bring it On ♥

♥ Bring it On – Again ♥

♥ Bring it On – All or nothing ♥

♥ Bring it On – Fight to the Finish ♥

♥ Bring it On – In it to win it ♥

♥ Bring it On – Worldwide ♥

 

Dagen i dag skal brukes til noe mer spennende enn serie titting, men utrolig deilig med noen rolige dager og kvelder innimellom! 😀 

Ønsker deg en finfin mandag 😀

4 kommentarer

Siste innlegg