Nye treningsmål

Heisann! I går kveld var jeg som sagt oppe i turnhallen og mellom disse to partiene mine har jeg en times pause hvor det ikke skjer noe. Den timen er for kort til å rekke hjem og opp igjen eller noe som helst så i går var vi 4 stk i hallen og det endte med litt trampettlek for oss også! 😀 Utrolig artig å hoppe litt igjen, jeg har jo hatt noen hopp på trampetten hver uke og irritert meg over at jeg ikke lander, men i går landa jeg gang på gang så det var utrolig gøy! Endelig så sitter den, om den er pen er en annen ting! hehe.. 

BikT2yvgcRS
 
For et år siden var målet mitt å kunne stå på henda uten støtte i sanda, hehe det er jo et mål som er nådd, en kan øve masse mer på håndstående og utfordre kroppen enda mer og det kommer jeg absolutt til å gjøre, for det å holde balansen på henda er en gøy utfordring og jeg trenger treningsaktiviteter som er gøy og som jeg kan bli enda bedre i. 
 
Mitt nye mål er at jeg i løpet av sommeren skal klare å komme meg både opp og ned fra bru. Det er en kunst som krever utrolig mye magemuskler, styrke generelt og ikke minst bevegelighet. Jeg prøvde noen ganger på å gå ned i går og det gikk (med god holdehjelp fra Marita), men jeg har ennå lang vei igjen så det blir spennende å se om den sitter innen 1. September. Den 1. september skal jeg komme med en oppdatering på hvordan dette har gått, får jeg det til eller får jeg det ikke til? 

Har du satt deg noen treningsmål? 🙂
 

0 kommentarer

Siste innlegg