Roadtrip – hvor går turen denne gangen?

Hei og hopp da har jeg tatt fatt på nye eventyr og blitt plukka opp hjemme. I dag har turen gått videre innover i landet og vi endte opp i hovedstaden vår! Åhh som jeg har gleda meg til denne helga! I dag var det Christina som plukka meg opp og vi har nå kjørt inn til Oslo for å bo hos Birgitte i helga! Det blir utrolig bra! I morgen skal vi feire to gode venner som fyller år! Dette kan ikke bli annet enn en tipp topp helg! 😀

Mac´n er selvfølgelig med meg på tur så jeg håper jeg får oppdatert dere litt på turen! 🙂 Hvis ikke så gir jeg masse lyd ifra meg igjen på søndag ettermiddag eller mandag formiddag! 🙂 Noe blogging vil det helt sikkert bli! Følg meg gjerne på Instagram så får du oppdateringer på hva som skjer fra tid til annen 😀 

2 kommentarer

Siste innlegg