Lørdagens gåtur

Heisann! Jeg har jo lovet dere noen bilder fra gåturen på lørdagen. I går suste dagen bare forbi før jeg klarte å få gjort noe som helst fornuftig. Vi hadde oss en gåtur til byen i går også, men kun for å kjøpe is og tilbake igjen. På hjemoverturen måtte vi stoppe og lade ELbilen litt så da ble det litt mat på MAX føre vi kjørte det siste stykket. Bursdagsfeiringen på lørdagen var helt superfin og jeg koste meg skikkelig. Fikk treft en hel del av gjengen igjen og gjett om det er koselig! <3 Men her kommer bildedryss fra lørdagen! 😀

Første stopp var operahuset!

Så var vi en tur innom festningen, her ble det mye latter da vi gang på gang trodde vi hadde funnet den andre utgangen. Men utsikten er det ikke mye å si noe på! 😀

Så stoppet vi opp på Aker Brygge for lunsj, det ble på FRIDAYS og jeg hadde kylling BLT, helt nydelig! 😀

Nå er jeg klar for en ny uke, nye gir og jeg har fått helt nytt treningsprogram som jeg gleder meg masse til å prøve ut om ikke så alt for lenge! 😀 Ønsker dere en fin 2. pinsedag! Kos dere Max før skole og jobb begynner igjen! 😀

 

4 kommentarer

Siste innlegg