Nest siste trening!!

God morgen! I dag har jeg en relativt fullstappet dag, med mange planer. Jeg skal starte dagen på jobb med herlige barn og voksne før et par av oss reiser på kurs med kommunen. Det kjenner jeg at jeg er litt smålig spent på, vi skal nemlig fremføre et opplegg på 10 minutter for en hel haug med mennesker jeg overhode ikke kjenner, så det blir spennende! Godt jeg skal ha med meg gode kollegaer! 😀 Etter noen timer med kurs er det faktisk på tide med en ny visning, denne leiligheten er jeg skikkelig spent på så gleder meg til å se den i ettermiddag! 😀 

Og sist men ikke minst i dag så skal jeg opp å ha gjengen på turninga. I dag er det nest siste trening føre turnstevnet neste helg, de begynner å bli kjempeflinke og jeg gleder meg masse til å ha de med meg på stevne neste helg altså! Nå gjenstår siste finpuss på pyramide og program! 

Ønsker deg en finfin dag! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg