Øynene spratt opp

Hei og hopp, her har dagen sust av gårde. I dag ble det en sykt tidlig start på dagen, øynene åpna seg rundt halv seks og istedenfor å gjøre 10 forsøk på å sovne en time til reiste jeg på trening. Og gjett om denne jenta var fornøyd med et tomt treningssenter! Det er noe av det beste jeg kan tenke meg! Å kunne trene så og si helt for seg selv uten andre som står i veien og bruker de apparatene jeg har tenkt til å bruke eller som strirrer på deg mens du gjør øvelser! Haha, ja jeg er nok en noe folkesky person når jeg trener! Men tror det er eneste tidspunktet på dagen hvor jeg virkelig bare elsker alenetid og ikke kan fordra andre mennesker rundt meg 😛 

Etter jobb suste jeg avgårde for å kikke på enda en leilighet, hehe, skal ikke være lett det her altså! Noen ser bra ut og andre ser ikke fult så bra ut! Vanskelig å vite hva en skal velge og hva en ikke skal velge. Så i kveld skal jeg se på enda en så en kan veie litt opp imot hverandre og litt sånn! Mange spørsmål som suser rundt i hode om dagen og det er ikke alltid like lett å vite hvilke man svar disse spørsmålene skal få når det finnes flere alternativer! 😛 Så det får tiden vise! 😛

Jeg ønsker deg en finfin ettermiddag og kveld så snakkes vi senere! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg