Årets første bad

God morgen! Det er blitt lørdag og enda en herlig dag med sol og varme! I går ettermiddag hadde jeg ikke ro på meg og heller ikke ork til å trene så etter mye om og men så kom jeg meg ut på en deilig løpetur. Når denne løpeturen var unnagjort og hode var tømt for tanker kom jeg hjem og så det deilige havet som skinte i sola, etter noen kjappe konklusjoner skulle jeg bade. Når jeg kjente på vannet så tenkte jeg “ehh dette var da ikke så veldig varmt, jaja får bare kaste meg ut i det” og i det jeg får magen og skuldrene under vannet så senker deg seg en ro over hele meg og jeg blir liggende noen minutter før jeg går opp stigen igjen. Det var faktisk helt nydelig! Gjett om jeg skal gjøre dette flere ganger! Det skal sies at det er 15 grader i vannet.

Etter den deilige avkjølingen satt jeg meg opp på brygga og koste meg med siste rest av sola føre den gikk ned. Åhh så utrolig herlig! 😀 Tror ikke jeg kunne hatt en bedre avslutning på denne dagen! Helt perfekt 😀 

0 kommentarer

Siste innlegg