Sørlandstur

Heisann og god lørdag til deg! I dag har jeg hatt meg en tur til Lillesand og levert bilen der nede. Jeg har jo for en stund siden kjøpt meg ny bil og den gamle bilen er familiebil så den har gått på rundgang der det har vært behov for den, så nå hadde de et behov nede i Lillesand og det er vi glade for! Da frigjør vi en parkeringsplass hjemme og de får en ok bil nr. 2 til div bruk. Så i dag har jeg sløva den skikkelig nede hos kusina mi. Vi har sitte litt barnevakt og hus vakt, mens de andre har fått gjort litt forskjellig. En deilig dag med familien rett og slett. Noen nyter litt alenetid foran tv mens andre nyter sola 😛

Det er lørdag og det må feires med litt kjeks og potetsticks! 😀

Litt usikker på hva jeg svarte på, på snappen, men var nok at det ikke var galt å nyte sola! 😀

I ettermiddag håper jeg på en liten gåtur før kvelden og filmtid er igang! 😀 Håper du får en fantastisk fin ettermiddag og kveld! 😀

4 kommentarer

Siste innlegg