69kr for noen bær?!?

Heisann! i dag til mårran gikk jeg kjapt innom butikken føre jeg skulle på jobb og det første som møter meg når jeg kommer på innsiden av butikken er et svært skilt med prisen kr 69,- på. Jeg må rett og slett stoppe opp og lese og kikke nøye på hva det faktisk står på det skiltet, for over skiltet så står det en hel haug med kurver og gjett hva det er i kurvene.. Det er selvfølgelig norske jordbær…

Det er faktisk ikke mulig at en kurv med jordbær skal koste deg så mye! Helt vilt spør du meg! Er det virkelig noen som vil betale denne prisen for norske jordbær?

7 kommentarer
    1. Kjøpte en kurv i fjor til 54 kr, husker jeg. Dyreste jordbær jeg har hatt.
      Det ser nesten ut som det står “Morske jordbær” på skiltet..hehe. Morske kunder blir det kanskje om ikke prisen går ned fort.
      Man kan også kjøpe rimeligere, utenlandske mens man venter på prisfall. De er faktisk blitt mye bedre på smak de senere år enn de var før i tiden.

    2. Brum: 54kr ja.. det er ganske så ille det også! 😛 og ja tror nok det blir noen morske kunder om prisen ikke går ned innen kort tid! Helt sant mange av de utenlandske bæra er søtere enn det de var før så en får velge de enn så lenge 🙂

Siste innlegg