En liten oppdatering

God morgen! Det er fredag og jeg er klar for den aller siste arbeidsdagen denne uka. I dag har jeg tidligvakt og gleder meg masse til å møte barna med et smil og god morgen til både barn og foreldre. De koseligste vaktene tror jeg er tidlig og sein, da får jeg liksom litt tid til å snakke med foreldrene også og ikke bare vært sammen med barna. Det er så utrolig viktig å bygge en god relasjon til foreldrene også 🙂 Det blir ihvertfall enda en knallfin dag med sommervær, sol og ikke minst litt vannlek i barnehagen! 

I dag tror jeg kanskje litt shopping står på planen. Må få handla meg noen nye shorts til å ha på jobb og kanskje noen flere tights som passer under kjoler, for i barnehagen er man nødt til å ha noe mer enn undertøy under, hvis ikke så viser man jo absolutt alt! 😛 

2 kommentarer

Siste innlegg