Ett år siden sist!

Hei og god morgen til deg! Det er lørdag og her skjer det litt av hvert! Jeg holder nå på å pakke ferdig siste rest av baggen og gjøre meg klar til Turnstevnet sammen med mange herlige barn og unge. Det er ett år siden sist og i dag har jeg tørket støvet av medaljene mine. Hvert år får man en ny medalje med arrangørens klubblogo og årstallet på. Mitt aller første turnstevne var i Rukan våren 2001, da var jeg 5 år og vi var ikke flere enn 7 turnere fra Brevik. I dag står jeg her 18 år senere og skal få min 15 medalje. Jeg har hatt 3 år opphold da jeg bodde i Kristiansand og studerte der, men nå er jeg tilbake og deltar i år som trener. 

Jeg lar mac´n være igjen hjemme så blogging blir det ikke noe av før i morgen kveld eller mandag morgen! Ønsker dere en finfin helg! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg