Nyheten jeg har ventet på å kunne fortelle

Hei og hopp kjære du! Ser det er en del som er innom daglig og det er hyggelig å se! Jeg har ikke vært fult så flink til å oppdatere her i det siste, men det henger sammen med at det har skjedd en del på hjemmefronten og på jobb som har gjort at bloggen er havnet lengre ned på prioriteringslista. Men i dag tenkte jeg at en god nyhet måtte komme ut til dere. Endelig er det offisielt at jeg har fått fast jobb og har gleden av å kunne fortelle det til dere! 😀 

Det er så utrolig deilig det å kunne starte sommeren med tanken på fast jobb! Jeg ser fremover mot høsten og gleder meg til å møte mange nye barn og foreldre. Det er en spennende tid jeg går i møte med planlegging av gruppesammensetninger og avdelingens utseende. så mye å tenke på og gjett om det er gøy å vri hode for å prøve å få det til på best mulig måte! Jeg gleder meg! Samtidig som jeg koser meg på avdelingen om dagen med de barna som er der og vi har masse herlig lek og kommunikasjon. Åhh som denne jobben gir meg glede og energi! HERLIG!! 😀

4 kommentarer

Siste innlegg