Bryllup

Tårene renner og noe av det flotteste jeg kan tenke meg har jeg fått gleden av å delta på nå i helga som var. Ei jeg kjenner godt har i helgen gitt sitt ja til mannen sin. Denne happeningen måtte jeg bare nødt til å være med på. Vi var bare i kirka, men jeg får grøssninger gang på gang. Et vakkert syn når dørene åpnes og bruden kommer inn sammen med faren sin. Jeg var utrolig spent på kjolen og den var rett og slett bare helt NYDELIG!! Åhh som jeg gleder meg til det er jeg som skal gå opp midtgangen i kirka og se på mannen min som står i enden og venter i spenning! 

To flotte mennesker har sagt sitt ja og det er rett og slett bare helt fantastisk fint! Jeg under disse to det aller beste og håper de lever et langt, sunt og godt liv sammen! Jeg heier på disse to! <3

4 kommentarer

Siste innlegg