Nye prosjekter

Heisann! Nå om dagen så har jeg tusenvis av baller i lufta og jeg jobber sakte, men sikkert med å få landa alle ballene på riktig plass! I går hadde jeg møte med de andre ansatte på avdelingen og vi kastet enda flere baller opp i lufta haha! Det skal ikke være lett når en har så utrolig mange gode ideer! Jeg er godt i gang med enkelte av de og jeg gleder meg til å vise frem det ferdige resultatet og håper det blir like bra som jeg har sett for meg at det skal bli for å si det sånn! 😀 

Jeg har startet på et litt stort prosjekt samtidig som jeg har gått igang med et annet et, men denne platen på bildene starta jeg med å rive av gamle leker fra og pusse ned hele overflaten så den ble passelig flat og fin, fikk en jevnere overflate også var det bare å gå igang med grunning og 2 strøk med en rein og klar bakgrunn. Nå gleder jeg meg til å komme igang med resten av prosjektet, men foreløpig så ligger resten av delene på jobb! 

Så satt jeg å søkte litt på eBay da og endte opp med alle disse fiskene, det gav meg selvfølgelig en ny ide om hva jeg skal gjøre inni det ene hulrommet på jobb som jeg har Mala litt på.. hehe viktig med litt prosjekter! 😀 Gleder meg til å vise dere de ferdige resultatene! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg