Mai måned

Heisann! Jeg tenkte det var på sin plass og ta en oppsummering og se tilbake på måneden som har gått, det er så utrolig viktig å sette pris på de opplevelsene og erfaringene man har gjort seg. Jeg har hatt både oppturer og nedturer i Mai måned og nå gleder jeg meg til å se tilbake på noen av de gode tingene som har skjedd denne måneden! For det er nemlig slik at med tiden så glemmer vi at det som var litt kjipt og trist også husker man alle de gode minnene fra tiden som har vært! Det gjør ihvertfall jeg og jeg velger og tror at det er en god egenskap å ha! 🙂

Måneds gåturer:
Jeg har fått til et par fine gåturer denne måneden og en av de fineste var gåturen ut til Jyplevika sammen med to gode venner! 😀

Månedens trening: 
Trening blir det alltids gjort litt av og jeg liker meg like godt ute som inne! 😀 Nå er flex sagt opp og jeg skal prøve meg noen måneder uten for å se hvordan det er og om jeg savner treningssenteret! Det er mye man kan gjøre hjemme og jeg trives godt med hjemmetrening også! Pluss at jeg har tilgang på turnhallen i ny og ne 🙂

 

Månedens grilling:
Hvis jeg skal velge en grilling så må det være den jeg hadde sammen med en hel gjeng ute i Krogshavn. Det var så utrolig koselig å få samlet sammen alle der og vi fikk en hyggelig kveld med masse latter! 😀

  

 

Månedens aktivitet:
Haha denne måneden må det bli turen Marita og jeg hadde bort til Larvik og hoppeparken Gravity! Utrolig morsomt å ha vært der! Men mer enn godt nok fornøyd med å ha vært der den ene gangen! Jeg trenger igrunnen ikke gjentakelser! 😛 

Månedens serier sett:
– Lucifer 
– Home and Away
– New Girl
 

Månedens reise:
Denne måneden tok jeg meg en tur inn til Oslo og gjett om det ble en bra tur med herlige mennesker! <3

 

Jeg digger disse jentene og gleder meg til mange flere kvelder og dager sammen med de nå i sommer! <3

Månedens avbrekk:
Haha jeg må bare le av dette for det er noe jeg har holdt på med siden jeg flytta hjem og det har vært å reise vekk av og til i helgene for å få et lite avbrekk og jeg er sikker på at de her hjemme syntes det har vært like deilig som det jeg har syntes det har vært. Det å komme seg ut av huset for en natt har vært helt perfekt og jeg har kost meg med en natt i Kristiansand, Grimstad og Oslo så denne måneden gikk turen til Grimstad, med både gåtur i høyt tempo og sosialt på kvelden! 

 

0 kommentarer

Siste innlegg