Dagens lunch.

Heisann! I dag blir det rett og slett en deilig salat til lunch. Når jeg er smålig matlei og ikke vet helt hva jeg kunne tenkt meg, så passer det alltid med en salat fylt med deilige grønnsaker. For å gjøre den ekstra spennende kan man variere med kylling, skinke, egg og annet type kjøtt. Da blir det litt mer mat også! Men her kommer innholdet i dagens salat:

Du trenger:
♥ Salat, isberg eller annen type, her kan man variere selv!
♥ Agurk
♥ Mais
♥ Ananas
♥ Tomat
♥ Skinkeboks

Og for å lage den så kutter du opp alt sammen og putter i en bolle, jeg har laget meg en liten porsjon, men går an å lage en stor som kan deles med andre eller settes inn i kjøleskapet for senere bruk! Salat kan brukes til så utrolig mye enten den er hovedretten i seg selv eller om man velger den som et tilbehør til hovedretten. En ting er ihvertfall sikkert og det er at en salat aldri er feil og passer alltid inn på middagsbordet! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg