Åpningeen av PIT

God morgen! I går kveld hadde vi oss en tur opp på Porsgrunn Internasjonale Teaterfestival! Åpningen er alltid gøy å se og det har rett og slett blitt en tradisjon! 😀 Jeg reiste opp i halv åtte tiden i går og møtte Miriam der oppe, vi ble gående litt frem og tilbake føre vi landa oppe ved rådhustrappa. Hvert år avslutter de med et fantastisk fyrverkeri og tror de aller fleste syntes dette er høydepunktet på kvelden! Lekkert og endeløst var det ihvertfall! 😀

En belgisk vaffel må alltid til, utrolig deilig! 😀

Solnedgang og et skikkelig folkehav! 🙂

Disse skulle opp i lufta og kjøre et program, men på grunn av lyn og torden måtte de rett og slett avbryte og sette de ned igjen på bakken. Det ble rett og slett for skummelt og farlig å sende de opp i luften! Bra de tenker på sikkerheten! 🙂

Nå gleder jeg meg til å ta med meg en god gjeng barn på PIT om en liten halvtime! Ønsk oss lykke til, også håper jeg ikke det er like folksomt i dag som det det var i går kveld! 😛 Ønsker deg en finfin dag! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg