Ny negllakk

Hei og hopp fine du! Jeg elsker å sitte å dille og kose meg med negllakk og andre skikkelig jenteting! haha elsker å kunne endre farger og fasonger på neglene. Denne gangen måtte jeg teste ut noe jeg ikke har gjort på evigheter! Jeg pleier alltid å ha kun en farge på hver av neglene og blander sjeldent flere sammen, men denne gangen har jeg mixet og matchet litt med flere farger! Jeg har funnet min elsk på 5 sommerfarger og disse må testes ut i diverse variasjoner! 😀

Denne gangen valgte jeg faktisk hvit negllakk som base, og det resulterte i noen nye varianter, syntes selv dette ble litt kult og artig! Og det beste med negllakk er at om jeg går lei fargen og utseende kan jeg bare ta den bort og starte på nytt igjen! Hvor enkelt og greit er ikke det a? 

Syntes du det er gøy med negllakk g uttesting av nye utseender? 

0 kommentarer

Siste innlegg