For en helg – Del 1

Hei og hopp fine dere! 🙂 Vet det er noen dager siden jeg var innom her, men det har skjedd så utrolig mye på disse dagene. Leiligheten nærmer seg klar for innflytning og jeg har hatt den sykeste helga på lenge! Bursdagsfeiring på fredagen og konsert med Postgirobygget på lørdagen! Det har blitt så utrolig mange fine og fantastiske bilder og derfor så tenkte jeg at denne helga må deles opp i to innlegg. Hver av kveldene fortjener og skinne for seg selv så det er akkurat det jeg har tenkt til å gjøre! 😀 

På fredagen var jeg innom Julie på mårran og vi fant frem litt av hvert av pynt og sånn føre vi blåste opp en del ballonger og jeg reiste hjem igjen for å slappe av og gjøre meg istand til kvelden. 

For en fredag, bursdagsfeiringen ble helt fantastisk og jeg har noen helt fantastiske venner som er tilstede og fyller kvelden med masse latter og glede! <3 

0 kommentarer

Siste innlegg