Bursdag!!!

Hei og hopp fine du! Jeg håper du har hatt en finfin dag og kost deg masse, det har ihvertfall jeg! Mamma hadde rigga istand en deilig frokost, familiefrokost og det er det lenge siden vi har hatt. Det var utrolig koselig å sitte sammen alle fire og spise frokost og planlegge dagen sammen. Vi endte opp med å dele oss litt Pappa opp i leiligheten for å montere dusjkabinett, mens Mamma, Marita og jeg dro for å kjøpe gardiner og sånn til leiligheten. Det tar sykt lang tid å finne gardiner og gardinstenger, det fins så utrolig mange muligheter og hva skal man gå for? Vi endte til slutt opp med litt av hvert, og jeg mangler fortsatt et par ting, men de får komme etterhvert! De viktigste rommene har fått noe til vinduene så det går nok veldig fint! 😀 ​

Når vi kom tilbake til leiligheten hadde pappa montert ferdig dusjkabinettet så nå mangler jeg bare baderomsinnredningen på veggen, den står ferdig og klar til å skrus opp i morgen så det blir bra! 😀 I kveld har vi kost oss med reker og kake! For en perfekt og fin bursdag det har vært! 😀 

Nå er jeg klar for en god nattesøvn! Vi snakkes 😀

2 kommentarer

Siste innlegg