Endelig sovet her

Hei og hopp fine du! Da har det nok en gang vært noen dager som har gått i ett her med familiebesøk og innflytning i leiligheten. Jeg har endelig sovet i den og det var utrolig deilig! 😀 det føles allerede ut som hjemme og det er et godt tegn. I går kveld var første kveld jeg hadde her hjemme til å tuste og se på tv og bare nyte den nye leiligheten. Jeg endte opp med å få finfint besøk av søstra mi og ei venninne, og det var utrolig koselig! 😀 I dag har jeg tatt det helt med ro og bare kost meg med en god lang frokost og slappet av 🙂 

 

Nå er jeg veldig snart klar for en topptur så det blir bra! 😀 Nå kan jeg endelig nyte sommerferie og avslapning og ikke minst få tid til å pleie kroppen med litt trening! Gjett om det skal bli deilig! 😀

Ønsker deg en finfin dag! 😀

 

Følg meg på Facebook HER og Instagram HER

0 kommentarer

Siste innlegg