Årdalsåsen

God kveld! Jeg har i dag som sagt gått meg en tur opp til Årdalsåsen og gjett om det var tungt! Ble pressa bittelitt gjennom hele turen opp og det er dødsgøy når en går opp på en ikke så alt for gal tid til å være første gang opp på et par år. Vi gikk opp på 40 minutter og med litt trening skal jeg klare det på rundt 30! Men da må jeg nok sette inn støtet altså! 😛 hehe. Men utrolig deilig å få bevega kroppen litt igjen og la den kjenne at den lever. Naturen er fin som alltid og i dag var det sykt digg når jeg endelig kom opp til toppen og fikk litt frisk deilig luft i ansiktet! Helt fantastisk! 😀

Etter gåturen hadde jeg meg en tur hjem til mamma og pappa for å hente litt puter og sånn og tror du ikke det ble full bil med tilbake i dag også! haha tror jeg kommer til å holde på med dette en god stund utover høsten.. hehe.. Men jeg kom rett til mat hos de så det passet utrolig bra! 😛 

Vi har en nydelig natur i Norges langstrakte land og den er virkelig verdt å ta seg en tur ut i og nyte! Du tenker kanskje at det er alt for varmt til å bevege seg, men der tar du feil, ved å gå tur i skog og mark får du flere skyggeområder og partier som gjør gåturen levelig! 🙂 OG det aller beste med gåturen er følelsen du sitter igjen med etterpå! Det er en av de beste følelsene som fins tror jeg! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg