Over 800 bilder…

Hei og hopp! I går kveld kom jeg hjem igjen etter en finfin tur til Koster sammen med familien! Vi har kost oss på tur bare oss fire og det er deilig å bare slappe av sammen med familien innimellom. Vi starta utrolig tidlig på tirsdagen.. reiste hjemmefra halv seks om mårran så jeg slokna litt i bilen på vei til ferja, for å si det sånn.. Vi hadde frokost på ferja og det var utrolig deilig! 😀 Når båtturen var unnagjort gjensto det en liten båttur på 45 minutter ut til Koster. Denne båtturen er vel noe av det mest populære jeg har sett på lenge… så det tok sin tid før det endelig ble vår tur til å komme på ferja! 🙂 Her kommet er lite bildedryss fra den første dagen vår der ute! 😀

Det var utrolig mange fine båthavner og plasser å legge til med båten på rundt kosterøyene og jeg skjønner hvorfor oss nordmenn trekker over havet for å kose seg her noen dager! Det er fantastisk her når det er vindstille og nydelig! 😀 Men det var også overraskende mye vind her ute og nå skjønner vi hvorfor mange blir liggende værfaste ute på koster med båtene og sliter med å komme seg hjem igjen.

Åhh for noen herlige dager, flere bilder kommer, jeg må bare bla meg gjennom de over 800 bildene som har blitt tatt på disse 3 dagene! 🙂 

Nå skal bilen en tur på verkstedet og jeg må fikse et par ting til leiligheten, som endelig nærmer seg ferdig! 😛 

0 kommentarer

Siste innlegg