Girlweekend

Hei og hopp fine du! 😀 Denne helga har vært fylt med girlpower fra start til slutt! Etter at vi kom hjem fra Koster har jeg hatt noen fine dager sammen med de herlige venninnene mine. På fredagen hadde jeg meg en tur på senteret sammen med Miriam og det var utrolig koselig og lenge siden vi hadde vært sammen så utrolig deilig å se hun igjen! 😀 Etterpå reiste jeg hjem til mamma og de for å bade og kose meg med familien noen timer. Så her kommer helga mi i bilder med litt tekst inntil 🙂 Vi fikk til og med han yngste med oss ut i vannet etter mye om og men og når han først hadde kommet uti så skulle han jo absolutt ikke opp igjen av vannet! hehe.. tror jeg lå uti vannet i nesten halvannen time… utrolig deilig da! 😀

Etter en dusj og sånn bar det hjem til leiligheten og gjøre klart for jentekveld med verdens beste Julie! <3 På fredag ble det rett og slett en skikkelig tacofredag og vi måtte seif ha litt champagne og vin utover kvelden 😀

Meg og Julie endte opp med å sove i hver vår solseng ute på verandaen, for inne på soverommet var det rett og slett ikke levelig lengre… Vi tok med oss dyna og puta og la oss der ute og ble liggende i mange timer å snakke før vi endelig sovnet. Jeg var litt spent på hvordan det skulle gå å sove der ute, men utrolig deilig! Frisk luft og ikke for varmt, helt passe temperatur igrunnen! 🙂 

På lørdagen reiste vi hjem til mamma og de og tok oss et langt bad nede på brygga hos de. Christina kom også og hun ble med opp i leiligheten en tur, så koselig! 😀 Så vi endte opp med å bestille oss en pizza føre vi gikk hver til oss for å stelle oss og bli klar for en finfin kveld med en herlig venninnegjeng! 😀

Når jeg våknet i dag til mårran var det bare å få full gjennomtrekk på lufta i leiligheten, tok meg en dusj og tilbake i senga før jeg fant ut at dyna og puta passa ganske greit i sofaen foran tv noen timer. Så i dag har jeg hatt en rolig morgen og bare kost meg. 

Etter noen timer på sofaen tok jeg tak og fikk vasket og gjort leiligheten klar for en ny uke! Jobbuka er også sjekket og jeg kjenner at jeg faktisk er klar for å starte på jobb igjen. En deilig følelse igrunnen 🙂 I kveld blir det nok en liten topptur for å kickstarte neste uke! 😀

8 kommentarer

Siste innlegg