Ny rekord!!

Hei og hopp fine du! I går kveld hadde jeg meg jo som sagt en deilig topptur på kvelden. Jeg er jo livredd for å gå ute i skogen alene og må alltid dra med meg noen, så ingen topptur uten godt selskap. Og det fikk jeg selvfølgelig i går også! 😀 I går kveld var det jeg som styrte tempo og hadde et smålig mål om å skulle gå opp litt raskere enn det jeg gjorde sist gang jeg gikk. Da gikk vi opp på 39 minutter og denne rekorden måtte seff slås i går! 😛 Hehe konkurranseinstinktet slår virkelig inn innimellom og det er litt godt å se at jeg kan gå på viljestyrken og bare kjøre på! Men det skal sies at det ikke var mye futt igjen de siste meterne opp til toppen, men det gikk! 😀 

I går kveld gikk vi opp på: 

Et stykk fornøyd jente som gleder seg til å gå opp enda litt raskere neste gang, forhåpentligvis! 😀 

2 kommentarer

Siste innlegg